Påskeferie!!

4/15/2011

Påskeferie!!


Da er påskeferien min i gang, og en uke fri ligger foran meg! Deilig!
Jeg startet dagen tidlig med forberedelser til påskefrokost for foreldre og barn på jobben!
Etter frokosten var inntatt dro jeg en tur til legen på svangerskapskontroll, og alt stod bra til. Lillegutt vokser som han skal, og om legen har rett, ligger hodet riktig vei:-)


På jakt etter en kvist til taket til barnerommet i går fant jeg litt mer. Blant annet disse kvistene som jeg har satt i et melkespann i gangen. Teppet som ligger på krakken er et kjært minne fra mamma!


Hestehov fant jeg også på turen min i går, og de har jeg plassert i et herlig eggeglass. Det er bruktfunn fra Fretex.


Ønsker alle en riktig god påske!

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 4/15/2011 , Blogger det hvite hjerte sa ...

Hei

Herlig å stelle i stand til
påskefrokost,
savner å ha barnehage
barn når det er slike
eventer jeg ...!

Fin påske ...!

klem til deg

 
Klokken 4/16/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så fint det ble med mammas teppe i gangen! Og så godt at lillegutt vokser som han skal og forhåpentlig ligger riktig veien! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start