ShOpPiNG og PeRLer

4/14/2011

ShOpPiNG og PeRLer


Da var det torsdag og her i Østfold har vi strålende vårvær!
Etter jobb i dag tok jeg turen innom lekebutikken for å kjøpe Perler og perlebrett. Jeg skal nemlig lage dekor til barnerommet. Ideen har jeg hentet fra jenta som har bloggen Svennegården........


Så ikveld blir det perling for meg! Tenkte jeg skulle få familiemedlemmer til å perle litt også:-) Et lite minne til lillegutt fra en og annen. I påsken skal vi en tur på hytta i Sverige sammen med svigers, tantebarn, svigerinne og svoger, og da skal jeg overaske med perler og perlebrett:-)

Når jeg skal ut på tur med hunden etterpå, skal jeg finne en kvist som skal henges i taket, og på denne kvisten skal figurene som perles henge! En liten uro til lillegutt!

Herlige pasteller!!!!
Når vi snakker om pasteller må jeg bare vise frem mine nye stolputer...
Nå som alle kurv - spisestolene er ferdig pusset opp, trengtes det puter, og på våren kommer det jo masse nytt!


Jeg har kjøpt noen grønne med hvite prikker. Litt green gate stil, og det liker vi:-)
Putene kjøpte jeg på Europris for 59,90,- pr.stk.



Jeg kjøpte også beige som passer året rundt.....Gleder meg til spisestuebordet er ferdig malt og alt skal settes på plass:-)

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 4/14/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Haha! Hei Gøril! Jeg har kost meg litt med å ikke fortelle at jeg har bloggen! Var meget spent på når du skulle oppdage den! ;-) Var virkelig på sin plass at jeg begynte å blogge vel, jeg gjør jo ikke annet enn tenker på interiør! Har du sett at vår flyhylle er i finale hos NIB? Så fantastisk moro!!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start