Sommer blomster

4/25/2011

Sommer blomster


Da var påskeferien over og jeg skal straks dra avgårde på jobb! Men først måtte jeg en tur innom bloggen for å vise frem noen herlige sommerblomster. I går gikk turen til Plantasjen, og jeg kom ikke tomhendt hjem... Kjøpte denne nydelige Perlagoniaen... Hadde en fra før som har overvintret inne. Denne ble også plantet ut i går!


Lyng er erstattet med Perlagonia.


Herlige stemor hadde de også igjen. Jeg har de to siste årene vært for sent ute for å få tak i disse, men i går fikk jeg tak i noen!


Inngangspartiet akuratt nå.


På veggen har jeg to slike pilkurver med lekre blomster i!
Det ble også noen flere blomster, men de er foreløpig plassert på andre siden av huset; der terassen skal komme... Venter derfor med å vise frem bilder av disse!

Ønsker dere en flott tirsdag!

Etiketter: ,

2 Kommentarer:

Klokken 4/26/2011 , Blogger Beva's interiørgleder sa ...

Så fine blomster ute hos deg.
Likte inngangspartiet ditt veldig godt, koselig :-)Heldig du som kan ha blomster ute nå, det er ei stund til det går han her, fare for kuldegrader om nettene her.
Klem
Brit Eva

 
Klokken 4/26/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så fine blomster! Jeg har vært dypt inne i html kodene her og skjønner ikke mye! Tror jeg har postet samme innlegg 3 ganger. Men nå funker bloggen igjen tror jeg hehe! Nå nærmer det seg med stormskritt Gøril! Spennende! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start