Svensk Loppis!!!

4/25/2011

Svensk Loppis!!!


Det ble en tur på Tanum Loppis i påsken, og jeg fikk med meg en ting hjem... Vanligvis finner jeg masse av saker der, men i år var det andre ting som opptok min oppmerksomhet!
Som gravid har jeg blitt hektet på ulike lukter. Bensin er himmelsk(jeg har blitt observert ute ved bilen med nesen inn i bensintanken:-)), gammel kjeller eller lukten av gammelt er også helt nydelig, noe jeg virkelig kunne kjenne på når jeg var på loppisen!!!! Å himmel!!! Jeg ble så opptatt av lukten at jeg ikke klarte å fokusere på alt som var rundt omkring!!! Bare gikk å luktet og luktet... Mye rart man skal oppleve:-)



Denne ble med meg hjem for 100 svenske kroner... Den er møkkete og trenger en vask, men så langt har jeg ikke kommet enda! Jeg har en svakhet for denne type kurver og oppbevaring leter jeg alltid etter....


En ting jeg liker ved de svenske loppisene, er at de stort sett alltid er åpne. De norske loppemarkedene varer i 2 dager og er stappfulle av mennesker, og jeg må innrømme at jeg syntes det er slitsomt. På Loppis i Sverige kan man bruke tid, det er plass til kroppen din, og jeg har aldri måttet presse meg frem i en folkemengde!


Små detaljer



Ha en riktig fin 2.påskedag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 4/25/2011 , Blogger Jatte sa ...

Hei hei,
Så skjønn kurv! Blir nok fin etter en vask eller to ;)

Jeg som ikke er gravid elsker lukten av bensin, eksos og maling♥ nesten litt skummelt altså - hehe!

Kos deg denne siste påskedagen,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start