Uterom og status....

4/07/2011

Uterom og status....


(Bilde er lånt fra Skeidar.no)

Hei og hopp!!!
I dag begynner jeg sent på jobb og morgningen går med til litt forberedelser til jobb og oppgaveskriving... På tirsdag skal den skriftlige delen av eksamen leveres inn og vi i gruppa er langt fra ferdig, men det skal gå.... Gleder meg sånn til den er levert og det ikke er noe mer å gjøre med:-) Da er det bare forberedelser til muntlig eksamen som er 4.mai.... Så er det hele over! Etter 4.mai er det bare to dager igjen på jobb før jeg går ut i permisjon og kan nyte tiden frem mot lillegutt skal komme uten å måtte tenke på skole eller jobb! Lengter!!!!
Men jeg må innrømme at det skal bli vemodig å ikke gå på jobb hver dag også. Jeg er glad i jobben min, og alle jeg jobber sammen med, så tanken på at jeg skal være borte et år er veldig rar... Det blir nok mange besøk i løpet av dette året:-)

Vel det var status.... Nå over til interiør og uterom...
Vi mangler hagemøbler og har diskutert mye frem og tilbake på hva vi skal ha... I går kom katalog fra skeidar og vi var igrunn ganske enige da vi så stolene som er vist på bilde over... Jeg vil nemlig ikke ha sorte eller alumminiumsfargede stoler, mens mannen ikke vil ha teak da det er mye jobb med det... Da vi så disse hvite aluminiumsstolene var det avgjort.... Gleder meg!
Når det gjelder bord, så har vi snakket om at mannen kan snekre et, men det var jo ganske så fint dette også?????? Vi får se hva det blir til slutt....

(Bilde er lånt fra Skeidar.no)

Vi skal også bygge platting da det i dag bare er heller på uteplassen vår... Kansje brukes noen dager i påsken til dette? Påsken nærmer seg med stormskritt og både jeg og mannen skal ha fri hele uken! Herlig!


Ha en herlig torsdag!
Klem fra Gøril

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 4/07/2011 , Blogger Lady E sa ...

Dagene går og vi rykker stadig fremover i kø =) En spende tid vi går i møte =)

Stolen var kjempe fin i hvit, har jeg ikke sett før. Har også tenkt litt på å få til et hjemmelaget bord, men vet ikke helt hvordan...

Ha en nydelig uke.

Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start