1 års bryllupsdag!

5/29/2011

1 års bryllupsdag!


29.mai 2010 gav jeg mitt ja til mannen i mitt liv!
Vi giftet oss ved sjøen med gode venner og familie tilstede og hadde en herlig dag!
Det er helt utrolig at det har gått 1 år, og hvilket år det har vært!
Vi har kjøpt hus og for 14 dager siden kom vårt etterlengtede kjærlighetsbarn til verden!
Han hadde litt hastværk, for termindatoen er egentlig i dag!



Nygifte for 1 år siden!


I går kom mannen med roser til meg, og de fikk plass på stuebordet.
Jeg elsker roser og nå har jeg to buketter i hus... En på kjøkkenet og en i stua.. Litt hverdagslykke!


Helgen har gått med til hyggelige familiesammenkomster, og vi har endelig kommet oss litt ut av huset...


I morgen skal mannen tilbake på jobb etter 14 dagers pappapermisjon, og jeg kjenner jeg gruer meg litt... Til nå har vi vært to som har tatt oss av lillegull, mens i morgen skal jeg klare alt alene... Det skal jo gå bra, men det blir uvant!


Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 5/29/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

STORT GRATTIS med dagen fra oss! Ja tenk at det allerede er et år siden og at G allerede er her! :-) Fantastisk! Kjempefine bilder. Ha en fin kveld! Klem :-)

 
Klokken 5/30/2011 , Blogger Janne sa ...

Nydelige roser, og gratulerer igjen:)
Husker jeg gruet meg til det samme selv, spes.til natten, men det gikk veldig fint! :) Litt deilig å bare være mor og barn også:) En herlig tid, gleder meg.... <3

Gleder meg masse til å hilse på han:))

Klem!

 
Klokken 5/31/2011 , Blogger Lady E sa ...

Gratulerer med 1 års bryllups dag!

Nå har endelig min lill prins også kommet, så derfor litt treig med å få svart ang amming og reker. De var nemmelig strengere på dette før. Men nå er alt åpent, til man evt ser at barnet får mage problmer. Spurte også om dette da jeg var på sykehuset nå. Sender også en link til nettside hvor du kan lese mere om det. Og ikke minst hva Gro Nylander (hun kjente fødseleslegen som har blandt annet laget bryst er best filmen) Sier.
http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/babytid/amming/article276098.ece

Her må man jo dele våres erfaring =)

Og så kan du koooose deg i sommer =D

Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start