En liten pust i bakken

5/09/2011

En liten pust i bakken


Min første fridag startet klokken 07:00... Skulle ønske jeg klarte å sove lengere på morgningen, men i flere måneder har jeg våknet tidlig og har ikke mulighet til å sove lenger. Men det er jo positive sider ved å stå opp tidlig også.. Mer tid til å gjøre ting!


I dag skal jeg ta rom nummer to i rekken: Badet... Med badet følger litt redebygging: Stelleplassen skal gjøres klar!


Men før jeg setter igang med vasking og rydding skal jeg hekle en runde på teppet mitt. Det begynner å bli stort og det tar lengere og lengere tid å komme rundt.... Hvor stort det blir, gjenstår å se!


Ha en strålende mandag, så kommer det kansje et lite innlegg om bad senere i dag!'
Klem fra meg!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start