For en herlig følelse!!!!

5/04/2011

For en herlig følelse!!!!


Følelsen av å være fri og endelig ha tid til å gjøre det man vil er fantastisk! Jeg har hatt muntlig eksamen i dag, og finnes det egentlig noe værre enn den følelsen man sitter med før man skal inn i rommet der eksamen foregår??? Ikke akuratt der og da ihvertfall! Men for en følelse man får når man er ferdig!!! Den er ubeskrivlig!
Uansett: Eksamen gikk bra og jeg er stolt over å kunne kalle meg spesialpedagog!!!!!
Nå er det nok skoleprat på denne bloggen, for nå er jeg FERDIG!!! JUHUUU!!!


Nå har jeg to arbeidsdager igjen før jeg går ut i ett års permisjon fra mandag av..Det også blir helt utrolig.. Rart.. Jeg gruer meg faktisk litt. Jeg er så glad i jobben min og de jeg jobber sammen med og det blir rart å ikke skulle dra å være sammen med de hver dag! Men jeg vet at hendene blir fulle med andre oppgaver, så det er vel bare å nyte tiden man har alene frem til lillegutt kommer!!!

Melkespannet på bildet er plassert på gulvet i stuen og har fått pinner jeg har plukket på tur i seg... Pinnene har litt sliten grå farge og er et morsomt dekorasjons element!

Nå skal jeg slappe av før jeg senere i dag skal på kurs i grensesetting!
Ha en herlig onsdag!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 5/04/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

STORT GRATTIS! Så deilig! Jeg husker ikke engang hvordan det er å gå på skole, men skjønner friheten nå. :-) Nå skal jeg ut å spyle a huset! ;-)

 
Klokken 5/04/2011 , Blogger Bente sa ...

Gratulerer.Må være en fantastisk følelse å være ferdig.

Bente

 
Klokken 5/04/2011 , Blogger Lady E sa ...

Gratulerer så mye =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start