Gammel spisestue i ny drakt!

5/27/2011

Gammel spisestue i ny drakt!


I dag kan jeg endelig vise frem bilder av vår gamle spisestue som har blitt ny!
Som så mange andre hadde jeg en periode der jeg elsket mørke tremøbler, og vår første spisestue var intet unntak. Bordet var mørkt, og kurvstolene hadde mørke ben og mørk list på toppen! Alt som var mørkt er nå blitt hvitt!
Spisestuen har vi plassert midt i rommet, noe som føles uvant da vi har hatt vår andre spisestue tettere opp mot veggen.. Ønsker du å se hvordan vi hadde spisestuen kan du se det HER
Om spisestuen blir stående midt i rommet får vi se etterhvert!

Slagbenken vår var en sentral del av den forrige spisestuen. Nå står den helt alene under de to kjøkkenvinduene... Vet ikke helt hva jeg syntes om det enda, men en ting er sikkert: Jeg vil ikke kvitte meg med den!!!


På stolene ligger det sitteputer for å gjøre det litt mykere å sitte!
Jeg har kjøpt 6 kremhvite puter som skal passe til alle anledninger, men også 4 grønne med hvite prikker for å få litt farge inn nå på sommeren!
Putene er kjøpt på Europris!


Mine fargefulle lys som jeg tidligere hadde i enkeltstående glasslysestaker har nå fått plass i en kandalaber... Den var tidligere i messing, men litt hvit spraylakk forvandlet den! Jeg har en til stående som jeg ikke har gjort noe med enda... Lurer på om jeg skulle kjøpt en litt sprek farge og sprayet den... Lilla, kansje gul, eller blå... Vi får se:-)


Må ha med et bilde av de vakre rosene jeg fikk av svigerinnen min i dag. Elsker roser og denne fargen er en favoritt... En blanding mellom krem og rosa!
Nå pryder de spisestuebordet sammen med 5 fargefulle lys!


Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start