I vinduet

5/22/2011

I vinduet


For en stund siden skrev jeg om røde perlagonier her på bloggen, og jeg husker jeg skulle ta bilder og legge ut.. Husker virkelig ikke om jeg gjorde det, så her kommer et lite innlegg med blant annet røde perlagonier

Til tross for litt hard medfart da de ble stående alene noen dager her i huset, har de klart seg. Litt mer stell trenger de, men jeg tror de skal overleve:-)


I stuen er det 5 vinduer og alle vinduene har hver sin eføyring stående i karmen. De kjøpte jeg da vi flyttet inn i huset i januar, og er de eneste blomstene som har klart seg gjennom en så lang periode her i huset. Krukken den står i er kjøpt hos Mester Grønn

Ha en herlig søndag kveld!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 5/22/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så fint med den røde der blandt det lyse :) skikkelig fargeklatt!

Flink du er som klarer og holde liv i Eføy, mine blir fulle av spinnmidd og tørker ut :(

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start