Inspirasjonsbilder og Figgjo Flint

5/10/2011

Inspirasjonsbilder og Figgjo Flint


(Bilder er lånt fra Jeanne d`Arc Living.dk)

Hvilken forside på Jeanne d`arc sitt neste blad??? Det roper jo LØP OG KJØP!
Har tittet på noen av bildene som kommer i bladet, og er de ikke herlige?


Herlig sammensetning av både planter og potter....



Lupiner, roser og syriner... Finnes det noe vakrere?



Har bare en ting å si: Gleder meg til bladet kommer!

Så over til andre del av overskriften: Figgjo Flint....
Jeg er utrolig glad i gamle fat, mugger og boller..
For to år siden kjøpte jeg min første del i et Figgjo Flint servise: Den blå muggen...
To år etter fant jeg nå to fat i samme farge, selvfølgelig fra FF, på Fretex....
Herlig... Kansje finner jeg noe i de mange andre pastellfargene serien har også..


Jeg er utrolig svak for pasteller!!!





Ha en fin dag videre.
Jeg skal ta meg en lur før jeg fortsetter på permisjons prosjektet, og i dag er det tvstua i 2.etasje og barnerommet som står for tur!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 5/10/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så utrolig hærlig og inspirerende =) Og skjønner du var ut av deg av lykke etter den nydelige kanna, hærlig!

 
Klokken 5/10/2011 , Blogger Jatte sa ...

Ååå så nydelig blåfarge♥ å herlig form på disse produktene!!

Ha en fin kveld,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start