Lys i mørket...

5/11/2011

Lys i mørket...


Nye farger i stua i form av rustikke lys!
Handleturen til Ski i dag var en suksess... Hjem kom både lekegrind, lys og litt til:-)
Jeg var innom Søstrene Grene, og noen ganger finner jeg så mye fint der.. I dag var det oppbevaring det gikk i. Både til meg selv og til lillegutt sitt rom.
Lysene på stuebordet ble også kjøpt der...
På vei hjem tok jeg også turen innom Home & Cottage. Hvilken herlig butikk. Det var mitt første besøk der, og jeg kunne sikkert brukt mye mer tid.
Men etter noen timer i Ski var både kropp og sinn slitne!


Jeg stod over vasking og rydding i dag, og fortsetter i stedet med huset i morgen. Nå har jeg lagt meg i sofaen med levende lys på bordet og tven på!
Ha en god kveld!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 5/11/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Koselig! Takk for en hyggelig kveld! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start