Lysekrone

5/31/2011

Lysekrone

Hmmm... Jeg sitter å funderer på lysekroner... Jeg har 3 stykker som ligger ubrukt. 2 til elektriske lys, og en som kan brukes til stearinlys. De to elektriske har blitt brukt i begge de to forrige hjemmene våre, men her har jeg ikke funnet den rette plassen enda. En ting er sikkert; Den ene skal opp i taket! Et eller annet sted!

Men så er det denne jeg har på bildet her... Jeg kjøpte den på Fretex i fjor høst, og det jeg falt for var fargen.. Rusten og sliten. Egentlig er det en elektrisk lysekrone, men den er ødelagt og jeg har derfor tenkt å bruke den til vanlige lys. Spørsmålet er hvor jeg skal ha den.. Over spisestuen eller over sofabordet????
Eller skal jeg ha den i det hele tatt??? Jeg er veldig usikker...


Det var vanskelig å få tatt gode bilder av den og den kommer ikke helt fram ser jeg her... Men formen syntes jo...


Hva syntes du? Ville du hatt denne i hus???

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 5/31/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

God kveld i stuen! :-) Den ser ikke dum ut den der krona, og du har jo en flott lysekrone også.
Det blir veldig koselig med tur i morgen, tror det finnes håp om go'vær! :-) Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start