Min kurv er fylt med.....

5/05/2011

Min kurv er fylt med.....


I dag er det min siste arbeidsdag på 1 år. Mandag starter permisjonstiden min, og jeg både gleder meg og gruer meg. Det skal bli godt å ha litt tid til å pusle og ordne her hjemme før det lille nurket kommer, for jeg vet at det ikke vil bli så god tid til det de første månedene med en nyfødt baby. Det skal bli godt å kunne ta pauser og hviletid når jeg trenger det, og styre dagen helt selv. Men samtidig skal det bli rart å ikke gå på jobb hver dag. Jeg jobber med verdens beste kollegaer, og det å komme på jobb å være sammen med de hver dag er noe jeg setter stor pris på! Også de herlige barna som gir så mye glede. Hvem smiler og roper navnet ditt når de ser deg hver dag? Gir deg koser og viser en oppriktig glede over å se deg?? Ingen utrykker dette så godt som små barn! Senest i går ble jeg møtt på denne måten:
"Gøril! Nå kommer Gøril! Hei Gøril!" Og selvfølgelig var det smil fra øre til øre:-)

De to jeg jobber tettest med inne på avdelingen vil jeg savne aller mest, og for å vise dette har jeg lagd en liten gave til de.


De skal få hver sin lille kurv fylt med servietter, lys, vin og noe godt å spise på! Den ene kurven går i grønt, mens den andre går i lilla!


Barna skal få is i dag. En stor hit nå om dagen, mens resten av personalet skal få en stor bolle med smågodt som de kan kose seg med denne fredagen!


Nå er det straks helg, og denne helgen blir det blant annet bursdagsfeiring!

Ha en strålende start på helgen!
Klem fra meg

2 Kommentarer:

Klokken 5/06/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så fine kurver, for en omtenksom idé! Lykke til på din siste dag på laaaaang tid! :-)

 
Klokken 5/07/2011 , Blogger Kristin sa ...

åh, så koselig! Jeg tror jammen meg vi har samme yrke jeg (og hobby) Vet veldig godt hvordan det føles å si takk for nå (for 1 år) til både store og små. Du må bare nyte tiden frem til babyen din kommer, for jammen blir det travelt (og veldig koselig) når han kommer. Lille snuppa mi er straks 2 uker, og jeg har ikke så veldig mye tid til overs. Men for en glede det er! Kos deg og slapp av den siste ventetiden, plutselig er han her :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start