Ny plass for min grønne venn...

5/25/2011

Ny plass for min grønne venn...


Endelig kom jeg inn på bloggen igjen etter noen dager uten tilgang...
I går fikk jeg støvsugd og tørket litt støv i stua... Det føltes deilig etterpå. Jeg er ikke den som bytter ut mest på interiøret når jeg er fornøyd, og pynten på dette skapet har fått stå nesten helt siden vi flyttet inn...

En ting som derimot ofte blir flyttet rundt på er denne grønne vennen min:

Jeg er veldig glad i denne planten og har jeg bare en i hus, så klarer jeg å holde den i livet! Kjøper jeg fler om gangen derimot, så dør ofte en av de.. Merkelig det der!


Lysestaken er kjøpt hos Dorothea(husker ikke produsent), rammen på Hannes blomstersmie, mens lampen er kjøpt brukt på Fretex. Den var opprinnelig i marmor, men med litt hvit spraylakk og ny skjerm fra IKEA fikk den en ny drakt:-)

Ønsker dere en god onsdag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 5/25/2011 , Blogger Christina Mari sa ...

Kjempe fint! Takk for kommentaren. Er så usikker,så da er det grett å ha noen å spørre.
Ha en nydelig dag!
Klem Christina

 
Klokken 5/25/2011 , Blogger Lady E sa ...

Noen planer har rar carma, har alltid før hatt uflaks med orkider. De har aldri vart mere enn 2 uker. Men så etter at vi flytta så lever de jo evig.. For nå klare jeg ikke å ta knekken på dem.. (ikke fått noe mere grønn fingre heller)

Er kjempe spent på å møte den lille gutten som i magen bor, og lurer hver dag på når han har tenkt til å dukke opp ;)

Kose deg masse med din lille gutt, dagene går så alt for raskt.

klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start