Permisjons prosjekt - Dag 2

5/09/2011

Permisjons prosjekt - Dag 2


Da var dagens prosjekt overstått... Etter en times tid med vaskebøtta ble både ytre og indre flater rene på badet.


Badet liker jeg å holde fri for mest mulig pynt. Kun det mest nødvendige trenger å stå fremme!
Tannbørster, q-tips, og såper har fått plass oppi disse koppene!

Stelleplassen er klar(enn så lenge), så får vi vente og se hva som fungerer etterhvert. Den blå oppbevarings - saken(vet ikke helt hva den kalles) har jeg fått låne av av en vennine. Den kommer fra SIA. Stellebordet er fra IKEA.

På hyllen under er det om å gjøre å få det mest mulig praktisk... Hva som er mest praktisk tror jeg vi erfarer etterhvert!




Dopapir og blader i en kurv ved siden av toalettet. Jeg leser aldri på badet, men mannen er helt omvendt. Han leser vel ikke så mange av mine interiørblader, men av estetiske årsaker passer mine blader bedre oppi denne kurven! :-)

I hjørnet ved siden av toalettet har vi satt en kurvkommode. Oppi denne oppbevarer vi noe av klærne til lillegutt samt håndkler ol som hører til han. Dette for å gjøre det lettest mulig for oss selv i henhold til stell ol....
Etterhvert som han blir større skal kurvreolen ut av badet og brukes til oppbevaring i boden!

Et lite blikk i to av kurvene....


Da var badet ferdig, og neste prosjekt er Loftstua! kansje orker jeg den senere i kveld, eller så blir det morgendagens prosjekt!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start