Permisjons prosjekt - Dag 3

5/10/2011

Permisjons prosjekt - Dag 3


Tredje innlegg på bloggen på en dag - det er ikke dårlig, og definitift ikke hverdagskost:-)
Men jeg måtte jo ha med prosjekt dag 3 også, og i dag var det tvstua i 2.etasje som fikk tørket støvet av seg.


I denne stuen er det litt midlertidige løsninger enda. Pallesofaen ble til når vi ikke klarte å bestemme oss for hvordan sofa vi skulle ha. Med en ekstra madrass liggende, og mulighet til å få tak i paller ganske raskt overtalte jeg mannen om at dette ble en fin løsning så lenge. Og vi har ikke angret! Planen er å få en sovesofa som også er god å sitte i her oppe, men enn så lenge blir det som det er!
Tv`en skal etterhvert opp på veggen, men vi har ikke helt bestemt oss for om vi skal ha denne eller en annen...


Den lille hvite trekofferten er et funn fra Fretex. Den var opprinnelig brun, men etter et par strøk med malekosten ble den hvit. Den brukes til å oppbevare interiørblader i!


Et evig oliventre har også funnet veien opp i tvstuen!


Her har jeg brukt en del kvelder foran tv`en, mens mannen har sett på fotball nede! Vi har nemlig et større kanalutvalg på tv`en i stua, enn på den oppe og da er det som regel jeg som må vike!




I morgen er det en ny dag, og da har jeg i utgangspunktet tenkt å starte på 1.etasje, men jeg skal en tur til Ski å kjøpe lekegrind, så vi får se hva kroppen orker etter det!

Ha en god kveld. Her blir det Grand prix kvalifisering på tv!

PS:
Det ble røde perlagoniaer i kjøkkenvinduet.. Bilder kommer senere, for solen som står på vinduene nå avslører meget meget møkkete vinduer:-)

Etiketter:

4 Kommentarer:

Klokken 5/10/2011 , Blogger Fru Eriksen sa ...

så fin blogg du har! Pallesofaen var jo kjempestilig!! :)

 
Klokken 5/10/2011 , Blogger Janne sa ...

Hei!

Nå må du ikke vaske på deg fødsel nå, da;) hehe. Blir så fint atte:)) Liker tv stua deres, stilig og tøff:) Er jo i pallemodus selv;)

Klemklem:)

 
Klokken 5/10/2011 , Blogger Lady E sa ...

Er bare så koselig hjemme hos dere, og du står virkelig på.
Gir meg også et spark i stumpen og får vel prøve og gjøre litt her hjemme jeg også =)

 
Klokken 5/11/2011 , Blogger - KAYSO - sa ...

fantastisk kult! jeg ville ha beholdt det slik jeg! :) satt et stilig røft bord foran som matcher stilen og glemt sofaen :) Heldig du er som har en mann som er med på litt sånn, min er så konservativ syens jeg at jeg må lure ting inn i hus og la det stå slik at han blir "vant til det" eller ikke gidder å si noe, haha :P Elsker HM-putene! har dem selv og er superfornøyd!! Lurte litt på hvor den litt større i samme stil du har der er fra? den i samme stil?

ps. du må ordne det sånn i kommentarfeltet ditt at en kan kommentere ved å skrive inn eget navn og link, for nå måtte jeg logge inn emd en gammel googlekonto for å få kommentere:P kanskje du mister noen kommentarer ved at det ikke er åpent for alle ;)

hilsen Kayso.net

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start