Så trøtt man blir..................

5/01/2011

Så trøtt man blir..................


................når man MÅ lese... Jeg setter igang med lesingen og etter 1/2 time sovner jeg... I dag har jeg hatt 2 små lurer siden jeg stod opp og jaggu kjennes det ut som jeg er klar for en til:-) Men teori om Kognitiv atferdsterapi ligger å venter ved siden av meg, så jeg tror jeg må prøve å sette fyrstikker i øynene eller noe. Nå er det bare 3 dager til eksamen. Som jeg gleder meg til det er over.. Kommer til å bli som et nytt menneske!

Senere i dag skal jeg og mannen lage god middag sammen. Nå har vi spist hver for oss noen dager, så vi fant ut at vi fikk ha en god søndagsmiddag! Indrefilet av svin med grønnsaker og fløtegratinerte poteter står på menyen! Mmmmmmm.....


God Søndag!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start