Sommerblomster

5/09/2011

Sommerblomster


Sommerblomstene jeg kjøpte for en liten stund siden har holdt seg bra, og ser ut til å trives. På de kaldeste nettene har jeg satt de inn, men de siste dagene har de stått ute døgnet rundt!


I går var jeg en tur i butikken for å handle inn litt frukt, og da jeg gikk forbi Mester grønn så jeg at de hadde røde perlagonia til kun 35 stk.... Litt usikker på fargen, men tror det kunne vært morsomt med litt farger. Jeg har tenkt til å ha de inne, enten i stuevinduene eller i kjøkkenvinduene.... Lurer på om jeg kansje skal bytte ut eføy - ringene jeg har i kjøkkenvinduene med disse røde.... Blir jeg ikke fornøyd kan de jo plasseres andre steder eller plantes ut... Hmmmmm... Vi får se i løpet av dagen!


Stemorplantene er plantet i emaljerte boller jeg har kjøpt på loppis i Sverige. Syntes disse kremhvite med grønne kanter er så herlige! Holdt på å kjøpe meg en ny når jeg var i Sverige i påsken, men 200 kr syntes jeg var litt dyrt. Eller?

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start