To nye venner....

5/12/2011

To nye venner....


...til lillegull i magen ble med hjem i går...
To myke herlige kaniner fra InHome, kjøpt på HOME AND COTTAGE.


Kurven de sitter i er også fra HOME AND COTTAGE, og etterhvert skal den fylles med leker!


I dag har jeg vært ute sammen med en vennine for å finne 17.mai antrekk til henne. Selv tror jeg at jeg skal hoppe over store deler av feiringen i år. Jeg fikk plutselig litt "angst" for alle mine turer på toalettet. Se for deg en høygravid kvinne som må tisse 1-2 ganger i timen, haugevis av mennesker som også må på toalettet, milelange køer foran byens toaletter..... Nei, det lover ikke godt. Kunne jeg hatt med meg en oppblåsbar do, så jeg bare trengte å finne et skjult sted kunne det jo gått greit:-) Kansje jeg kan dytte en potte ned i veska? :-)


På søstrene Grene fant jeg litt oppbevaringsprodukter til lillegutt. Kofferten med biler er utrolig kul. Selv hadde jeg en sånn i rød, med hvite blomster på... Det er kansje flere som har minner om disse? Husker jeg brukte den hver gang jeg skulle rømme hjemmefra som liten...Haha.. Fylte den opp med leker og var klar til å dra. Jeg kom vel aldri utenfor gårdsplassen før jeg ombestemte meg, og gikk inn igjen....


Herlige små ugler!

Og til slutt må jeg vise lekegrinda jeg kjøpte... En Basson Baby lekegrind i str 80x80.. Denne skal brukes som soveplass i stua, samt som lekeplass etterhvert. Med hund i huset føles det litt sikrere å gå inn på kjøkkenet når den lille ligger trygt i grinda si!

Nå skal jeg snart sette igang med rydde og vaske prosjektet mitt, og i dag tror jeg det blir stue og gang som skal få gjennomgå!

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 5/13/2011 , Blogger Jatte sa ...

Nydelige små bamser da:)

Er nok veldig kjekt med grind når man har hund ja, både for hunden og barnet - begge får litt fri også ;)

Ha en fin helg,
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start