Akuratt nå......

6/17/2011

Akuratt nå......


.................høljer regnet ned utenfor, og jeg koser meg med en kopp kaffe og strikketøy!
Da jeg var innom strikkebutikken her om dagen fikk jeg kjøpt med meg Hubro garn, og jeg valgte en beige farge! Jeg spurte også etter kurs i strikking, men det hadde de ikke. Derimot hadde de strikkekafe, så jeg får se om jeg får tatt en tur innom det en dag! Der var det visst mange som var behjelplige med å lære en å strikke!
Som du ser på bildet kan jeg strikke vanlig rillestrikk, men det er det jeg kan! Så dette skal bli et lite teppe til lille gull... Når strikkingen er ferdig skal jeg hekle en kant rundt teppet!
Tror det blir bra jeg!

Ha en herlig fredag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 6/17/2011 , Blogger veronika Døli sa ...

Deilig å kose seg inne i slikt vær :) Har SÅ lyst å strikke jeg også, men må nok lære meg det først.. Kan strikke skjerf og pannebånd..:P Hehe!

Herlig blogg btw :)

Ha en finfin dag.

Veronika Døli :)

 
Klokken 6/17/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så spendene med strikke prosjekt, er jo noe ekstra med det man har laget selv. Er jo lagt ned kjærlighet i det.

Kose deg med strikkerier denne regntunge dag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start