Dagens fangst!

6/18/2011

Dagens fangst!


I dag hadde jeg med meg familien en liten tur på Fretex, og gjett hva jeg fant??? Denne store og herlige kurven! Når man er glad i kurver og finner denne, så stor og ganske hel, da blir man glad!
Og det beste av alt: Den kostet bare 100 kroner! Et kupp!!!


Jeg har tenkt at den skal brukes til å ha leker i etterhvert. Kjekt med alt som kan gjemmes bort:-) Enn så lenge skal den brukes til oppbevaring av pledd!!!


Her skinner solen og det er deilig temperatur ute! Herlig!
Ha en strålende lørdag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 6/18/2011 , Blogger Janne sa ...

Hei!

Se her ja, denne var fiiin! :)) Et kupp:)

Koselig å treffe dere i dag- og lille G., for en herlig liten pjokk altså:))

Bli med på give away hos meg, da vel:))

Klem Janne:)

 
Klokken 6/18/2011 , Blogger Lady E sa ...

Super lurt, har en slik en til alle lekene til babyen vi også. Er så greit å kunne legge på lokket og så "ser" man ikke alle lekene lengre. Din var jo kjempe søt, og så en hundrings da. Kjempe kupp!

Ha en kjempe fin lørdag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start