En helt vanlig lysestake..............

6/04/2011

En helt vanlig lysestake..............


................ble ny!
Ja denne messingstaken har fått en liten makeover... Jeg har en fra tidligere som jeg har sprayet hvit.. Denne ville jeg ha en litt annen farge på... Hva tror du det ble????

Fargen ble:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SVART

Jeg ønsker litt kontraster her hjemme, så svart ble en god farge!


Foreløpig har lysestaken blitt plassert oppe på det hvite skapet i stuen.. Hvor lenge den får stå her gjenstår å se:-)

I tillegg til lysestaken har jeg valgt å spraye et par rammer, og disse skal opp igjen på bildelistene jeg har i stuen så snart de er klare!

Det har vært nok en nydelig sommerdag her på Østlandet og vi har nok en gang brukt dagen sammen med familie... Herlig!
I morgen blir det en hel dag hjemme, så vi kan prøve å ordne litt med diverse prosjekter og kansje kan man få tatt igjen litt søvn?????

Nyt lørdagskvelden!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 6/04/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Hei :)
Lekkert ble det, og en fin kontrast. :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start