Englen Gabriel

6/30/2011

Englen Gabriel


Ja her er min engel Gabriel:-)
For et par dager siden kom takkekortene jeg bestilte fra USA i forbindelse med alle de fine gavene vi fikk(og stadig får) når Gabriel ble født.
Jeg hadde høye forventninger og gledet meg masse... Jeg må inrømme at jeg ble litt skuffet, men da hadde jeg også høye forventninger! Har alltid vært så fornøyd når jeg har mottat bilder og kort fra denne levrandøren...
Takkekortet kan jeg ikke vise enda, da det ikke har blitt levert ut, men jeg byr på et alternativt takkekort.
Jeg fant nemlig ut at jeg kunne prøve å lage mine egne takkekort.. Jeg hadde alikevel bestilt for få fra USA, så noe må jeg ha å supplere med.
Bildet over tok jeg her hjemme.... Mamma Gøril har lagt englevinger på ryggen til Gabriel og knipset litt med kameraet:-)
Litt tekst på bildet gjør seg også...
Dette er et eksempel på de ekstra takkekortene jeg har laget... Etterhvert vil jeg også vise de andre!

Nå er det straks natta i dette huset, både store og små, tobente og firbente er slitne!

Ønsker deg en riktig god natt!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 6/30/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så nydelig han er♥
Herlig bilde!

Ønsker deg og dine en fin helg,
Klem jatte♥

 
Klokken 7/01/2011 , Blogger Janne sa ...

Så fint bilde, de andre du har tatt også: flotte!! :))

Digget ideen din med baby i kasse;)

Ha en finfin dag, Gøril!

Klem:)

 
Klokken 7/01/2011 , Blogger Jeanette sa ...

Hei hei,nå har jeg sett meg litt rundt her på bloggen din,og her var det masse fint!:) Har lagt meg til som følger,gleder meg til å se mer:)

God helg til deg :)

-Jeanette-

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start