Favorittrom og litt nettshopping

6/14/2011

Favorittrom og litt nettshopping

(Bilde lånt fra Hollys.dk)

Før jeg viser frem ett av mine favorittrom, må jeg bare vise frem litt nettshopping jeg har gjort!
Denne herlige bodyen og drakten har jeg bestilt fra Hollys.dk
De har så mye søtt til de små... Gleder meg til det kommer i posten!
Merker at lille G blir større nå, og i går var første dagen han brukte ny størrelse i klær.. Nå er vi oppe i str 56! Hjelpes som tiden går! 4 uker er det siden han så dagens lys!
Bare å nyte tiden.. Plutselig er han oppe å går!


Så........

Har du noen favorittrom i huset ditt?
Det har jeg... To faktisk.. Og det er de to rommene vi bruker aller mest; Kjøkken og stue!
Derfor tenkte jeg å vise frem noen nye bilder jeg har tatt av kjøkkenet...
Spisestuen har jeg skrevet om i et tidligere innlegg... Den fikk makeover i vinter og er nå på plass på kjøkkenet!


Buketten med lupiner som i går stod ute ble flyttet inn i går kveld, og pryder nå spisestuebordet!

Egentlig hadde jeg kjøpt en bukett som stod på bordet her, men de blomstene døde med en gang! Nå tror jeg at jeg skal vente til høsten med å kjøpe blomster til å ha på bordene og heller benytte meg av blomstene som finnes ute i naturen! De er jo så vakre og bør så absolutt få en plass inne i vase!


Bilde tatt fra gangen vår... Terassedøren leder ut i hagen vår, og her kommer det også en terasse etterhvert!

Straks, etter litt mating og bleieskift, skal jeg og lille G ut på tur... Vi skal til strikkebutikken og se om det finnes noe strikkekurs som mor kan melde seg på, også skal vi kjøpe Hubro garn som jeg skal bruke til et prosjekt!

Ha en herlig tirsdag!

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start