Gammelt vindu fikk nytt liv!

6/13/2011

Gammelt vindu fikk nytt liv!


I går ble det nytt liv i det gamle vinduet mitt.... Vinduet ble kjøpt for et par år siden på gjenbruket, og var uten glass... Jeg falt for det slitne utrykket det hadde og i vårt forrige hjem hang dette vinduet i åpningen mellom stuen og kjøkkenet..
Etter at vi flyttet har jeg ikke funnet noen plass til det, så det har stått i gangen så lenge. I går fikk jeg en ide, og 15 minutter etterpå var den nye rammen klar!!!!


Jeg har tredd hyssing flere steder bak på vinduet, og festet den med tegnestifter... På tråden har jeg hengt gardinklyper(kjøpt på Ikea), som jeg igjen har festet bilder i!
I utgangspunktet skulle denne rammen henge i trappeoppgangen, men jeg fikk det ikke helt til å stemme der, så da ble den hengt opp på kjøkkenet!
Jeg ble kjempefornøyd med resultatet!


Helt til slutt: Et stemningsbilde fra hagen. Jeg plukket noen nye LuPiNeR i dag, som har fått plass på bordet i hagen!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 6/13/2011 , Blogger ~Silje~ sa ...

Så pen rammen ble! Og for en god idè!

 
Klokken 6/13/2011 , Blogger Mette`s hus og hjem sa ...

Hei på deg :)
Så koselig blogg du har men mange vakre bilder :)
Nydelig ramme, smart å ha mange fine bilder i :)
Har lagt meg til som følger hos deg og gleder meg til å følge deg videre

Ha en fin dag
Klme Mette :))

 
Klokken 6/14/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så utrolig smart. Ble jo så fint med alle de nydelige bildene av lille prinsen =)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start