God kveld og zzzzzzzzzzzz..........

6/19/2011

God kveld og zzzzzzzzzzzz..........


Da er søndagskvelden godt i gang, og som overskriften sier så er jeg trøtt!!!! Litt søvn nå hadde vært godt:-) En liten gutt ligger ved siden av meg og sutter søtt på smokken sin mens han tar seg en blund:-)

I dag har vi hatt middagsgjester her. Det er ikke hver dag vi har middagsgjester som har med seg maten vi skal spise og som i tillegg tilbereder den!
Herlig:-)
Jeg hadde i det minste dekket bordet før de kom:-)



Jeg brukte hverdagsserviset vårt fra Kremmerhuset og pyntet med servietter i glassene til store og små... Når jeg tok frem serviettene så jeg alle de flotte pakkene jeg har. Jeg tror jeg må vise dere en dag. Jeg syntes servietter er gull verdt og de kan så absolutt være med å gjøre et enkelt bord mer pyntet! Når jeg ser en pakke med motiv og farger jeg liker i butikken tar jeg de like godt med meg. Man vet aldri når man har behov for de:-)


Deilig sitronvann!


Dagens middag var taco, og både gjestene og huseierne var godt fornøyd når maten var spist!
En herlig avslutning på en deilig helg!

Etiketter: ,

1 Kommentarer:

Klokken 6/19/2011 , Blogger Landliv i Ryfylke sa ...

Så herlig bilde av den lille gutten din:)
Hørtes fantastisk ut å få slike gjester på besøk;)

Klem Birgit

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start