Hekling

6/01/2011

Hekling


Jeg har alltid vært glad i å jobbe med hendene. De siste årene har ledig tid gått med til papirprosjekter... Er du interesert i å se hva jeg lager kan du gå inn på denne bloggen.
Papirprosjektene har fått ligge i fred i lang tid nå, og den siste tiden har jeg holdt på med hekling... For tiden holder jeg på med to tepper... Et teppe til lillegutt som du kan se her
Jeg hekler teppet som en kjempestor bestemorrute....

Jeg har også begynt på et teppe til meg selv(regner med at det kan ta sin tid å bli ferdig med) der jeg bruker økologisk ull. Garnet er tykt og størrelsen på heklenålen er nr 6. Så det går litt raskere enn teppet til lillegutt der jeg bruker heklenål 3 og ganske tynt garn:-)


Vi får se når teppene blir ferdig, for tid til overs finnes det ikke mye av akuratt nå:-)
Håper du får en god fridag i morgen!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 6/01/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så fint det blir!
Holder på med teppe jeg også, koselig å pussle med :)

Ha en fin kveld,
Klem Jatte :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start