Helt gratis

6/03/2011

Helt gratis


Ja det er faktisk helt gratis!!! Blomster fra naturen er vakkert og gratis....
Her på "landet" finnes det mye markblomster, og jeg har tatt en liten plukketur i dag også.
Hundekjeks har vi bak i hagen, så det har jeg ordnet med mens lillegull har sovet søtt i vogna si!


Vakkert!
Jeg har ordnet og dandert ute i dag, og på utebordet endte det til slutt opp slik du ser på bildet over.... Lykter er jeg utrolig glad i, og jeg tror ikke jeg tør telle hvor mange jeg har........ Det er MAAAANGE!!!!!



Den store zinklykten har jeg egentlig stående i gangen, men nå har den fått flytte ut sammen med dette melkespannet!

Også måtte jeg bare en tur ut å plukke mer lupiner:-)

Når mannen kom hjem fra jobb i dag begynte vi å måle opp til terasse... Ser ut som vi endelig skal komme i gang! Gleder meg!
Ellers så har dagen i dag vært nydelig! Kjempevarm og avslappende. Mens lillegull har sovet har jeg sittet i godstolen å heklet... Herlig! Egentlig burde jeg tatt en skikkelig oppryddning i huset, men det er ikke alltid det blir prioritert:-) I dag valgte vi heller å tilbringe dagen ute!

Nå skal jeg snart nyte mitt første glass vin på 10 måneder! Iskald hvitvin i solen skal bli godt. Jeg gleder meg!!!!!!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 6/03/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Fine sommerlige bilder du viser. :)
Lykter og puter det får man aldri nok av ;)
Ønsker deg en fin helg,
og kos deg med vin. :)

 
Klokken 6/03/2011 , Blogger Jatte sa ...

Åååå så vakkert med slike markblomster!!♥
Ingenting er faktisk vakrere på denne tiden syns jeg.. å ett stort pluss at det er GRATIS som du sier ;)

Kos med slike utedager og kos!
Håper vinen smakte!;)

God helg,
Klem jatte♥♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start