Herlige LuPiNeR

6/02/2011

Herlige LuPiNeR


På morgenturen med hunden i dag fikk jeg plukket med meg noen herlige blomster på veien... Nemlig LUPINER! De er så vakre, og ofte syntes jeg de er litt vanskelig å få tak på da de vokser i grøftekanten langs veier... Men vi bor på et ganske nytt byggefelt hvor ikke alt er ferdig utbygd og her finnes det store jordhauger hvor det blant annet vokser LUPINER! Hverdagslykke!


Bak i hagen vokser det også hundekjeks... Også en vakker blomst syntes jeg.. Og sammen med andre typer markblomster blir de enda finere!

Buketten jeg pluket har fått plass i en kurv-vase jeg kjøpte på Kremmerhuset ved juletider
(på salg, selvfølgelig).


Rosene jeg fikk av mannen for en stund siden ble byttet ut med de vakre lupinene da rosene hadde takket for seg!



Ellers så har vi hatt en herlig fri torsdag... Vi har brukt dagen sammen med familie og bare kost oss... Deiglig middag har vi også fått servert.. Så deilig å ikke måtte lage det selv:-)
Håper du har kost deg i dag!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 6/02/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Kjempefin bukett! Lupiner er kooooselige blomster, da tenker jeg på midsommar! Hils G! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start