Hva ble den gamle kassen brukt til?

6/27/2011

Hva ble den gamle kassen brukt til?


I et innlegg før helgen viste jeg frem denne gamle kassen, og kunne fortelle at den hadde blitt brukt til noe annet enn å oppbevare interiørbladene mine i for en dag... Noen som har gjettet hva den har blitt brukt til?

På bildekollasjen under kan du såvidt skimte den....

Jeg puttet lille gull oppi for å ta bilder!!!! Selvfølgelig med masse mykt under seg...
Jeg har innsett at det ikke er lenge før det er like lett å ta bilder av gullet slik man vil, så derfor har jeg hatt litt ulike "fotoshoots" med han i det siste. Jeg elsker å ta bilder og det er morro å eksprimentere!
Det var ikke så lett å få så fine bilder med kassen, men noen ble det jo!

I dag skinner solen gjennom skyene her og det er deilig.
Jeg gleder meg til å møte en vennine som kommer på besøk fra Oslo i dag!

Ha en herlig tirsdag!
Klem

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start