Jeg trenger hjelp...

6/09/2011

Jeg trenger hjelp...


(Bildene er lånt fra garnstudio.com)

Jeg elsker hjemmestrikkede plagg og skulle virkelig ønske jeg kunne strikke etter oppskrifter! Det er så mange vakre plagg man kan strikke selv, og hva er vel finere på en liten baby????
I utgangspunktet har jeg vært heldig, og allerede har lille gullet fått noen hjemmestrikkede plagg i gaver fra min tante og pappas kjærste.
Men jeg vil ha mer!!! Når jeg ikke kan strikke selv tenkte jeg å høre om det er noen der ute som strikker på bestilling??? Og hvor mye koster det å bestille et plagg??
Svigerinna mi har begynt å strikke jakken på bildet over, og den er jo bare så nydelig! Den kunne jeg virkelig tenkt meg til lillegull!
Kunne du tenke deg å strikke en slik??? Legg gjerne igjen en kommentar hos meg, så tar jeg kontakt!!!!

En av dressene lillegull har vært så heldig å få er den på bilde under... Den henger klar i skapet hans og venter på å bli tatt frem til høsten... Bilder av den finner du her

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 6/09/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Jeg tror ikke jeg skal gi meg inn på dette prosjektet, jeg stopper ved julekuler. ;-) Men jeg tenkte på svigermor. Hun har mange venninner som er superflinke til å strikke og de selger jo tingene på messer innimellom. Du kan jo spørre henne en gang om du vil. :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start