Julepynt i Juni

6/06/2011

Julepynt i Juni


Ja tro det eller ei... Jeg har tatt frem litt julepynt til å pynte med i stua i dag:-) Mer om det ser du lengere ned i innlegget...
Jeg har byttet litt på interiøret i stua i dag, og et "nytt fat" har blitt stæsjet på stuebordet... Fatet er ikke nytt, men pynten er byttet ut og satt sammen på nytt!


Har sett flere som har lykter på fat sammen med andre gjenstander og syntes det ser ganske lekkert ut.. Derfor måtte jeg prøve det selv også!


Zink lysestaken har jeg hatt en stund, men den har stått oppe i tv-stua..


Disse to kjøpte jeg til lillegull rett før han ble født og de har stått på rommet hans. Men det rommet blir nok ikke tatt i bruk på en stund, og jeg syntes ikke to så søte figurer kan gjemmes bort. Derfor har de nå fått plass på sofakanten!


Kaninene kjøpte jeg på Home & Cottage..
Putene er fra H&M Home, Kid, og Europris!


Dette lille rullebordet står i hjørnet ved tv`en vår. Det fant jeg på Fretex for et par år sden og betalte bare 50 kr... Grunnen var dårlig oppussing av de forrige eierne. Det var malt hvitt, men det så ikke ut... Men etter total nedpussing og noen nye strøk med maling ble det fint igjen!


Under bordet har jeg en kurv med garn jeg bruker til hekleriene mine:-) Kurven kjøpte jeg på Home & Cottage samtidig som jeg kjøpte kaninene til lillegull og den var egentlig tenkt til å ha hans leker i.... Jeg låner denne også så lenge:-)


Oppe på bordet har jeg satt en vase med noen slitne pinner... Syntes de er så lekre og i dag har jeg pyntet de med julepynt!!!!
Da vi var hos svigerforeldrene mine her om dagen kom svigerfar med en eske jeg hadde glemt igjen i kjelleren, og der befant disse små julekulene i fattigmannssølv seg!


Små kongler.....


....og små hjerter!


Den lille telys - lykten skal tennes i kveld, for nå kommer uværet! Da er det kos med mye levende lys inne!


Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start