Nytt garn......

6/26/2011

Nytt garn......


Da er vi hjemme etter noen deilige dager i Grebbestad. Vi ventet med å dra til lørdag morgen, og dro heller sent hjem i dag. Vi var så heldige å få med venner på turen også, så vi har kost oss masse!

Over til overskriften...... Jeg dro til garnbutikken for å få tak i det siste nøste jeg trengte til teppet jeg har strikket. Men tror du ikke det var utsolgt???? JO!!! Jeg dro videre til neste garnbutikk for å sjekke, men nei! Heller ikke her hadde de fargen jeg skulle ha...
Som person er jeg av den litt utålmodige typen(i visse situasjoner vel og merke), og aller helst skulle jeg sett resultatet av ting jeg holder på før jeg i det hele tatt har begynt! Så det å ikke skulle få ferdig teppet på grunn av et manglende nøste var litt frustrerende!!!
Jeg endte opp med å kjøpe garn til et nytt teppe. Jeg valgte det samme garnet, men i en annen farge: En nydelig grønn farge!
Lørdag, før vi dro på hytta, dro vi innom en siste garnbutikk(og jeg hadde håpet) for å se om jeg kunne få tak i garnet der, og JIPPI de hadde!
Så når vi ankom Grebbestad satte jeg igang med heklingen og etter en halv time var teppet endelig ferdig! Og jeg ble veldig fornøyd...(Bilde kommer senere)...


På fredagen holdt jeg på med et lite prosjekt her hjemme, og denne kassen var en del av det!
Kan du gjette hva jeg har gjort?


Kassen er foressten kjøpt i et lokalt gartneri, og vanligvis oppbevarer jeg interiørblader i den. Men på fredag hadde jeg altså noe annet oppi den.....


Det nye garnet; også fra Dale garn: Hubro!
(Jeg ser at grønnfargen ikke kommer frem i det hele tatt på bildet, men jeg kan love at den er fiiin)!

Håper du har hatt en fin helg!

Etiketter: ,

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start