Nytt ved inngangspartiet

6/12/2011

Nytt ved inngangspartiet


Ja da ble det "Cafe sett" foran inngangen... Tidligere har det stått en krakk her, og den har kun blitt brukt til blomster.... Men på morgningen har vi god sol her foran huset og da blir det dumt å ikke benytte den!


I øsende regn dro mannen avgårde på Bauhaus for å kjøpe noe til seg selv i går, og etter ønske fra meg kom han hjem med dette settet... Jeg må si meg veldig fornøyd:-)



Hortensiaen fikk jeg av pappa etter jeg kom hjem fra sykehuset og fargen på den er nydelig! Den kan visst plantes ut i hagen, men da vi ikke er ferdig med hagen enda, og ikke vet hvordan den skal se ut, må den nok bli stående i krukken!


I dag er det endelig sol igjen og vi venter besøk! En herlig kollega med datter kommer for å hilse på den lille prinsen vår, så da må det ryddes litt...
Det er en ting jeg har fått erfare med mamma livet: Hvordan klarer man å holde det ryddig og rent???????

Ha en herlig 1.pinsedag!

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 6/12/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Man klarer ikke å holde det ryddig og rent,
og værre blir det jo større de blir!
Så fin morgenplassen ble, koselig å sitte der med en kaffekopp! Takk for tipset om blomsten. Nå skal jeg bare finne ut hva trädgårdsklint är på norsk. :-)

 
Klokken 7/09/2013 , Blogger Tinashjerterom sa ...

Så koselig!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start