På kjøkkenbenken

6/05/2011

På kjøkkenbenken


..hjemme hos oss finner du et fat med nødvendigheter!
Håndsåpe, håndkrem og oppvaskbørster! Oppvaskbørstene har fått plass i et Norgesglass etter at jeg var lei av å finne de i oppvaskkummen hele tiden!


Såpedispenseren er i stål og ble kjøpt på Dorothea for et par år siden....


I dag har jeg hatt en skikklig oppryddningsdag. Desverre ikke en type opprydning som syntes på utsiden da jeg har dratt frem sekker med nedpakket klær fra de små kottene under sråtakene våre.. faktisk så det mer rotete ut enn hva det var en periode:-)
Under graviditeten la jeg på meg myyyyyye... Så mye som går ann tror jeg, noe som resulterte i at jeg måtte legge bort mye klær. Nå gledet jeg meg til å ta de frem igjen og se hva som passet... Gleden endte i skuffelse, ihvertfall for et lite øyeblikk... Nesten ingenting passet, og mannen min måtte pent minne meg på at det kun er 3 uker siden jeg fødte og at 20 kg +++ tar litt lengere tid å miste enn 3 uker.... Hmmm.. Ja det stemmer jo igrunn, så selv om 12 kg allerede er av, er det en lang vei igjen. Men det betyr jo bare en ting: SHOPPING!!!! Jeg må jo ha sommerklær:-)


Nå skal det lages middag her...
I morgen er det spådd regn, regn og atter regn, så det blir grilling i dag!
Sommerkoteletter og deilig pastasalat!


Ha en herlig søndag!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start