Skal - Skal ikke.....

6/22/2011

Skal - Skal ikke.....


Ja det er spørsmålet....
I dag er det St.hans aften, men i helgen er det midtsommar i Sverige. Mine svigerforeldre har hytte i den svenske skjærgården og denne er ledig i helgen.. Vi lurer på om vi skal ta turen eller ikke???? ¨Hytta ligger i Grebbestad, nærmere bestemt Tanum Strand og vi elsker å være der!
Det eneste som gjør at vi tviler angående denne helgen, er at mine svigerforeldre har erfart mye fest og fylleri der nede akuratt denne helgen... Hmmmm.... Skal - skal ikke???

Bryggen på bildet over er fra området der hytta ligger og bildet tok jeg sommeren i fjor!


Båtliv, mennesker, sol og sommer i skjærgården...


Vi får se hva vi bestemmer oss for, men bildene frister litt med en liten weekend i Sverige!
Om litt over 2 uker skal vi ha en ukes ferie på hytta, og jeg gleder meg!!!!


Enda et pluss er at det er et stoooort loppemarked i nærheten, og her bruker jeg alltid å finne litt... Om ikke mye, så er det alltid en ting som får blir med hjem:-)


(Tanum strand hotell)

Ønsker dere en riktig god St. Hans feiring!

Nå skal jeg redigere litt bilder fra en liten fotoshoot jeg nettopp hadde med lille G!

Klem

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start