Takk

6/16/2011

Takk


Tenk at den lille gutten min er 4 uker og 4 dager alt! Tiden går jo så fort, og jeg ser at han vokser fort... Vi har tom gått opp en klesstørrelse.. Litt trist å pakke bort det aller minste allerede! Men sånn er det, og han skal jo bli stor gutt etterhvert!
I forbindelse med fødselen har han fått så mange fine gaver av venner og familie, og det må vi jo takke for. Så i dag har jeg bestilt takkekort, og er kjempespent på resultatet!
Vanligvis ville jeg laget disse takkekortene selv, men det har jeg verken ork eller inspirasjon til nå, så da ble det nettvarianten:-)
Vi bestiller alltid fra USA og bruker en nettbutikk som heter Shutterfly.
Her har vi tdligere bestilt julekort og vi bestilte også takkekortene fra bryllupet vårt her. Vi har alltid vært fornøyd med resultatene!!!
Også tror jeg det blir litt billigere:-)


Over til noe annet: Favorittplanten min er i hus igjen, og denne gangen har den fått plass i gangen sammen med lyshusene mine i zink!
På plantasjen solgte de et brett med 6 stykker til kun 100 kroner!


PS:
Når takkekortene er levert ut skal jeg selvfølgelig vise de her!

Etiketter:

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start