Til den lille

6/24/2011

Til den lille


I går strikket jeg ferdig teppet jeg begynte på til lille G. Og det ble ganske stort!
På bildet har det ingen kant, men det holder jeg på med nå. En heklet kant rundt som svigermor viste meg hvordan jeg gjør.. Nå må jeg bare ha mer garn, så en tur til garnbutikken blir det på oss etterpå!
Kansje blir det nytt garn til et nytt teppe også:-)


Jeg har strikket teppe med Hubro garn fra Dale. Det er i 100% nyull(om jeg husker riktig), og er utrolig mykt og godt!
Garnet er tykt så det går fort å strikke.
Det anbefales å bruke pinne nr 9, men jeg har brukt nr 12...


Når heklekanten rundt er ferdig, skal jeg vise det ferdige teppet:-)
Tror det blir et godt teppe å ha i vogna til høsten!


Når jeg nå er inne på høsten må jeg også vise frem de nye skoene til lille G.
Han har fått prøve de litt i dag:-)


Tøffe jeans sko med for!


Og herlige baby Uggs!


Begge parene kjøpte jeg på Kappahl!


Nå er det fredag og helg igjen! Herlig!
For oss blir det muligens en weekend i Sverige, men vi har ikke helt bestemt oss enda.

Klem fra meg!

Etiketter: ,

3 Kommentarer:

Klokken 6/24/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så hærlige små kosesko, har noen slike jeg også =) Klare jo bare ikke å la være.
Teppet så virkelig godt og mykt ut, så han kommer til å kose seg i det når det blir kjøligere ute. (men vil ikke helt tenke på den årsiden enda.. hehe)

Ha en strålende dag.

 
Klokken 6/24/2011 , Blogger Lady E sa ...

Er et kjempe koselig sett, og vi er så fornøyde med det. Og i går kunne vi endelig innvie det (har ikke vært vær til det før.. hehe)

He en go dag.

 
Klokken 6/24/2011 , Blogger Jatte sa ...

Hei på deg!

Så flott teppe, er nok herlig for en liten tass og bli surret inn i kan jeg tenke meg!
Gleder meg til og se det med kanten også!:)

Så skjønne sko♥

Ønsker deg og dine en fin helg -
Klem Jatte♥

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start