Å være mamma uten mamma.....

6/11/2011

Å være mamma uten mamma.....


I dag deler jeg noen personlige tanker og følelser rundt det å være mamma uten mamma..
Som jeg tidligere har skrevet mistet jeg min mamma brått og uventet for et år siden. Hun ble bare 55 år gammel og jeg savner henne for hvert minutt i døgnet.... Hvem elsker deg mer enn din egen mamma? Savnet etter mammas kjærlighet, hennes varme og hennes omtanke er stor og det vil den alltid være. Jeg har gått gjennom et svangerskap uten å kunne dele tanker, og følelser med henne, og det var tøft. men heldigvis har man gode venner og familie rundt seg! og ikke minst en herlig mann...

Jeg har vært spent på hvordan det sulle gå etter fødselen. Det har gått bra, men selvfølgelig er det tøft. Å ikke kunne vise frem det man er mest stolt av til den man kansje var mest glad i, og som man hadde en kjærlighet til som man ikke har til noen annen!
Jeg må innrømme at tårene triller noen ganger når jeg titter på sønnen min og vet at han aldri skal få møte mormor! En mormor som var så glad i barn og som ønsket seg barnebarn så sterkt! Jeg vet at du hadde vært den beste mormoren han kunne hatt kjære mamma! Og han skal få høre så mange flotte historier om deg!

Når jeg nå kjenner på det å være mamma selv skjønner jeg virkelig hvor glad mamma var i meg (ikke at jeg noen gang har tvilt på det), og det varmer meg i hjertet og gjør meg enda sterkere som person!
.

Min herlige lille skatt som jeg elsker over alt på denne jord!

5 Kommentarer:

Klokken 6/11/2011 , Blogger Janne sa ...

Nydelige bilder Gøril, av en helt fantastisk nydelig gutt... Vanskelig å forstå hvordan du har det, men jeg er sikkert på at mammaen din følger med deg og lille G... <3

 
Klokken 6/12/2011 , Blogger Anne Kristine sa ...

Så flotte bilder ♥♥♥ av en skjønn liten gutt.
Gratulerer så masse med prinsen deres.
Tenker på deg :o)
Klem Anne

 
Klokken 6/12/2011 , Blogger Lady E sa ...

Tårer triller når jeg leser ditt innlegg. Sender de varmeste klemmer til deg. Ingen kan erstatte din kjærlighet til din mor, men ny kjærlighet som alltid vil vokse er der for din nydelige sønn.

 
Klokken 6/12/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

:-(( Det du har gått igjennom hittill er noe av det verste man kan oppleve. Så fantastisk at du har G nå! Det er jo en del av din mamma i han. :-) Stor KLEM!!

 
Klokken 6/16/2011 , Blogger julie sa ...

Oj Oj Oj! Der trillet det noen tårer gitt! Det må være kjempe tøft for deg. Datteren min på 7 mnd får heller aldri møtt sin ordentlige mormor fordi hun er skikkelig psykisk syk, men hun har heldigvis en god stemormor :)

Nydelig blogg :) Du er en kjempe flink mor og husmor :) Stå på! Mammaen din følger med deg hver dag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start