Babyteppe

7/20/2011

Babyteppe


For ikke så lenge siden fikk jeg nyheten om at enda en vennine skal få baby, noe som gjorde meg utrolig glad!
Hva er vel mer herlig enn nytt liv???
Jeg har satt i gang med å strikke et lite babyteppe til henne, og denne gangen er det varmt, mykt og godt Alpakka garn som er tatt i bruk!
Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne strikke etter mønster slik at hun også kunne fått noen klær, men nei.. Jeg har fortsatt ikke lært meg det!
Siden hun ikke vet kjønnet enda blir teppets farge naturhvitt!

Mor Aase teppet som jeg startet på til en annen vennine, er under arbeid:-) Babyen har kommet, så jeg burde få opp farta og bli ferdig:-)

Foressten:
Er det noen som vet hvordan jeg kan få bildene i innleggene mine større?
I utgangspunktet er de veldig store, og jeg har instilling på store bilder i bloggen, men alikevel er de veldig små i innleggene mine....

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 7/20/2011 , Blogger Jatte sa ...

Nyyydelig!
Jeg holder på med ett babyteppe til en venninne som venter jente i August, i en lilla-lyng-farge! Tenker å hekle en lys kant rundt i naturhvit for å gjøre litt mer ut av det.. SÅÅ kos å strikke til noen kommende verdensborgere♥

Ha en fin kveld,
Klem Jatte!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start