Black and white

7/17/2011

Black and white


Borte er bra, men hjemme er best!
En ting som har vært deilig med å være borte er at dataen ble igjen hjemme, så en uke uten nett har det blitt... Det var egentlig ganske deilig, men det var morro å komme hjem igjen å titte litt på nettet igjen. Og enda mer morro har det vært å leke seg litt med bilder jeg har tatt...
Her kommer et knippe i gråtoner...


Tau på toppen av en gammel båts skrog....


Drivved i vannkanten


Deler av en gammel brygge


En rusten kork blant stenene..

Ønsker deg en god natt!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 7/18/2011 , Blogger Lady E sa ...

wow så flotte bilder, her er motiver du burde fremkalle og henge på veggen =)

Ja dåpstema har vært i tankene fra jeg ble gravid og hadde to temar klare før vi viste kjønnet. hehe. Og nå er jeg i full gang meg å ordne og finne alt som går i det. Skal jo bare dåpes en gang i livet så kan like godt ta det helt ut =) hehe. Blått med prikker er også supert, det burde du få din svigerinne også med på. Jeg fant søte små servietter i blått med prikker på europris som jeg hadde i 2 årsdagen til storebror. Trykker du på storebror så skal innlegget over hans dag komme opp da =) Om du vil se dem.

Ha en flott dag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start