Flere takkekort og FERIE!!!

7/08/2011

Flere takkekort og FERIE!!!


Ja da var mannens ferie igang. 3 uker skal vi ha sammen og den første uken skal tilbringes i den svenske skjærgården!
Bilde over ble tatt for et par helger siden da vi var nedover, og måtte vi bli like heldige med været denne gangen! Uansett sol eller regn; vi skal kose oss sammen!

Jeg har lekt meg litt med bilder i dag, noe som har resultert i noen nye takkekort!


Jeg elsker dette englebilde av gutten min!
Helt herlig!

Bildene blir limt på doble kort jeg lager av akvarellpapir.


Etterhvert som Gabriel har fått gaver har jeg skrevet de inn i boka hans, noe som gjør at mamma har god oversikt over hvem som skal ha takkekort!


Jeg har enda ikke fått somlet meg til å scanne inn de takkekortene jeg bestilte fra USA, men så raskt det er gjort skal jeg publisere de her!

I kveld skal jeg pakke og ordne litt her hjemme, for i morgen drar vi på FERIE!

God sommer!

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 7/08/2011 , Blogger Janne sa ...

Så fiiine takkekort altså, og nydelige bilder:))

Du bruker Photoscape, hvilke innstillinger bruker du i redigeringsprogrammet for å få bildene så lyse og fine?

Mine merkelapper kommer fra Sabo:) ...tror jeg det het...:)

God tur til alle 3, kos dere masse! Et herlig sted!

Klem fra meg:)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start