Hjemme fra ferie!

7/17/2011

Hjemme fra ferie!


Å hvilken herlig ferie det har vært! Vi har vært en uke på Tanum Strand i Sverige, og vi har kost oss masse i det herlige sommerværet!
En kveld kom dette nydlige lyset over hotellet(bildet er tatt fra terassen på hytta til svigerforeldrene mine).


Mellom hotellets utleie hytter var det også vakre farger som preget himmelen denne kvelden..

Vi var utrolig heldig med været denne uken og hadde sol nesten hver dag... Den ene dagen som var litt regntung og overskyet, tok jeg med meg kamera og gikk en tur på stranda for å knipse noen bilder.... Her er noen av motivene jeg fant:

Denne hettemåka satt kansje å ventet på mat?


En rusten kork blant steinene på stranda


Litt rust på bryggekanten...


Drivved med farge:-)

En av dagene var vi turister i Havstensund... Et koslig lite sted, ca 15 min fra Grebbestad og Tanum Strand..
Her kan du gå på brygga og titte på alle båtene som kjører forbi....

I enden av brygga kommer man frem til blant annet noen gamle fiskeboder.... Dørene på noen av disse var malt i den nydligste lyse blå fargen... Og en rusten nøkkel lagde enda bedre stemning..

En annen ting er alle de koslige husene og hagene som finnes i disse små byene langs svenske kysten.....
Hagen til dette gule huset var så koslig at mannen måtte ta bilde av meg foran den....:-)




Vi tok også en tur til Fjälbaca, som ligger 15 min andre veien fra Grebbestad...
Her finnes det utrolig mange koslige hus, og mange små interiørbutikker...

Nok en lyseblå dør....



Det er ikke så lett å se på bildet, men inn gjennom disse vinduene så det veldig koslig ut...

Ellers så har feriedagene gått med til litt soling og bading, herlige grillmiddager på terassen, besøk på loppemarked, kos med familien med mye mer...
Kjempedeilig har det vært!

2 Kommentarer:

Klokken 7/17/2011 , Blogger Lady E sa ...

Så mange n ydelig bilder, så flink du er. Ser ut til å ha vært en hærlig sommerferie =)

 
Klokken 7/17/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

SÅ koselig bilder! Jeg fikk så lyst til å dra nedover selv nå, helt herlige!! Håper alt er bra med G og så bra at dere har kost dere! Vi snakkes, stor klem. :-))

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start