HOLLY`S

7/03/2011

HOLLY`S


For en stund siden bestilte jeg noen klær til lille G fra Holly`s og her om dagen kom de endelig!
Jeg har ventet spent, og ble meget fornøyd når jeg åpnet pakken!
For et deilig stoff, nydelig motiv og herlig kvalitet. Jeg elsker plaggene allerede!


Her er lillegull med den ene bodyen jeg kjøpte!


Her er lillegull med den ene bodyen jeg kjøpte!

Jeg kjøpte også to hele drakter og en langarmet body!
Den ene drakten har vi allerede rukket å bruke to ganger!


Jeg tror jammen han også er fornøyd med drakten;-)
Lett og luftig nå som det så varmt!


Jeg skulle virkelig ønske at det fantes en butikk eller nettbutikk i Norge for det blir ganske dyrt å skulle bestille dra Danmark med toll og alt som kommer i tillegg!



Ønsker alle en god natt og en ny herlig uke som ligger foran oss!

Klem

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 7/04/2011 , Blogger Lady E sa ...

Å så nydelige klær, og enda nydeligere modell ;)

 
Klokken 7/04/2011 , Blogger Frøken Anker sa ...

Hvor er han bare dejlig, den lille G :-)

Jeg forstår ikke, hvorfor forhandleren ikke sender dine varer som 'GAVE'. Derved kan tolden ofte omgås.

Hav en dejlig sommeraften

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start