Jeg ELSKER mitt nye......

7/18/2011

Jeg ELSKER mitt nye......


........ FAT
Fatet fikk bli med hjem fra ferien!
Er det ikke lekkert???
Jeg kjøpte det i en interiørbutikk i Tanums hede, det var "love at first site!"
Fargene, mønsteret og de slitte detaljene er så utrolig vakkert...



Fatet har fått plass på stuebordet og er dekorert med hvite kubbelys... Enn så lenge har jeg bare tatt i bruk de lysene jeg har, men jeg kunne tenke meg litt ulike størrelser på alle lysene!


Sent i går kveld, når regnet høljet ned utenfor, var alle lysene tent, og jeg koste meg med Sex and the city 2 filmen på tv`en. I blue ray... For noen utrolig bra bilder og farger det blir når man ser på blue ray!!!! WOW!!!!




Slitte detaljer på fatet....


I løpet av ferien kom jeg meg en tur på det store loppemarkedet som er i nærheten av hytta, og jada, jeg fikk med meg noe hjem:-)
Noe jeg har vært på utkikk etter en stund faktisk!
Mer om dette kommer senere, kansje neste innlegg???


Det er innevær på Østlandet i dag også, så her brukes dagen til litt husarbeid, kos, hekling og blogging!
Ha en herlig mandag!
Klem

Etiketter: ,

4 Kommentarer:

Klokken 7/18/2011 , Blogger Mamsens hus sa ...

Lekkert fat med flotte detaljer. :)
Ha en fortsatt fin dag.

 
Klokken 7/18/2011 , Blogger Landliv i Ryfylke sa ...

Kjempe lekkert fat ! Ikke rart det fikk være med hjem fra ferien ;)
Klem Birgit

 
Klokken 7/18/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Det var utrolig lekkert! For en herlig farge, I like it! JA, jeg er klar for jentekveld med sprudlevin! Når skal vi ta det? ;-)

 
Klokken 7/19/2011 , Blogger Lady E sa ...

Virkelig vakkert!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start