Kasse med hjul

7/25/2011

Kasse med hjul


Denne gamle kassen har jeg hatt noen år nå, og jeg er veldig glad i den. Den brukes til å oppbevare interiørmagasiner i på kjøkkenet... Da er det lett å plukke med seg et blad sammen med kaffekoppen... Det er i hovedsak blader fra Jeanne dar`c living og Vakre hjem og interiør som oppbevares her. Blader jeg kan titte i om og om igjen på grunn av de vakre bildene de alltid har!

Vanligvis har jeg hatt denne kassen på en gammel stol, men nå skal den ned på gulvet og den har derfor fått hjul...


Hjulene er kjøpt på Chlas Olsson


Solen glimter igjen med sitt fravær her på Østlandet, og det ser ut som regnet igjen kommer å hilser på oss.. Mannen i huset trosser regnet og har nå beveget seg ut på terassen for å gjøre den ferdig.... Jeg har fått streng beskjed om å gi beskjed når klokken nærmer seg klokken 12:00 slik at det også her blir 1 minutts stillhet..

Etiketter:

1 Kommentarer:

Klokken 7/25/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Blir spennende å se terrassen! Den ser ut til å blir stor og fin. Her vasker og ordner vi litt i huset i dag. Får selvfølgelig god hjelp av B. ;-) I morgen kommer familien og hilser på! :-)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start