"Mor Aase" er endelig ferdig!

7/30/2011

"Mor Aase" er endelig ferdig!

 Ja da var Mor Aase teppet mitt ferdig! Og jeg ble ganske fornøyd til slutt!
Teppet er strikket med Mor Aase garn fra Rema 1000(av alle ting), og jeg måtte lage et teppe når jeg så de vakre fargene!
Teppet er en gave til ei vennine som har fått ei lita tulle!

 Alt i alt tror jeg at jeg brukte to nøster av hver farge, så teppet kom vel på 150 kroner tilsammen, og det er ikke dårlig!
I tillegg til Mor Aase garnet har jeg brukt sølvgarn rundt teppet...
Tenkte det gjorde det lille "ekstra"

 Når man hekler et slikt teppe, er min erfaring at det blir ganske kompakt og ikke veldig mykt...
Dette blir derfor et vognteppe!

 Egene merkelapper har jeg også laget til teppet...

 Nå er jeg klar for å reise på babybesøk snart!
Gleder meg til å hilse på den nye verdensborgeren!

Ha en herlig lørdag!

Klem fra meg!

Etiketter:

3 Kommentarer:

Klokken 7/30/2011 , Blogger Jatte sa ...

SÅ fint teppe!:)
Nydelig med den sølvkanten rundt♥

Ha en fin helg,
Klem jatte♥

 
Klokken 7/30/2011 , Blogger Kristin sa ...

Nydelig teppe! Og så koselig at du har laget egne kort til det også. Ble veldig stilig, profft og koselig!
Ha en flott kveld!
Klem fra Kristin

 
Klokken 7/31/2011 , Blogger Lady E sa ...

Næmmen! Så utrolig fint, og så artig med de hjemmelaga merkelappene, det var jo bare prikken over i'n =)

Ha en flott søndag.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start