Mor Aase

7/07/2011

Mor Aase


Ja Mor Aase, hvem er det?
Mor Aase er navnet på et garnmerke som selges på Rema 1000, og det har jeg selvfølgelig fått i hus:-)
Jeg har funnet ut at jeg er veldig svak for farger og spesielt de duse og litt sarte. Da jeg så disse garnnøstene i de herlige rosa og lilla fargene på Rema 1000 klarte jeg ikke bare gå forbi! De måtte bli med hjem, og jeg visste akuratt hva jeg skulle bruke de til!


En vennine skal bli mamma igjen nå i Juli, og hun skal få ei lita jente!
Da kan du kansje gjette hva hun skal få i gave til den lille prinsessa???
Ja, et teppe:-)
Et teppe heklet med mor Aase garn basert på fastmasker!
Teppet blir nok ikke ferdig på en stund, for jeg holder på med tre prosjekter samtidig og bytter på å hekle på hver av de!
Men jeg gleder meg masse til å se det ferdige resultatet etterhvert!

I morgen starter mannen ferie og da setter vi farten mot hytta i Sverige. En herlig uke skal vi nyte der nede, og da regner jeg med at det blir litt tid til hekling innimellom!


Det er mange rader igjen som du ser:-) Men jeg koser meg!

Mange klemmer fra Gøril!

Etiketter:

5 Kommentarer:

Klokken 7/07/2011 , Blogger Jatte sa ...

Så skjønne farger! her selger dem ikke garn på Rema 1000 :( kanskje likegreit, for da hadde jeg nok hatt ett lager ut av milde :p

Ser ut som dette teppe kommer til og bli helt nydelig!:)

Ha en fin kveld,
Klem jatte :)

 
Klokken 7/07/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Kjempefine farger! Det teppe ble litt Tine K Home farger. I hvert fall samme farger som lyslyktene mange har. :-) Kos dere på hytta! I helgen jobber T og mamma og pappa kommer hit. Håper på herlig strandvær for dere og for oss! :-))

 
Klokken 7/07/2011 , Blogger Hjem igjen sa ...

Hei! Nydelige farger, jeg har tenkt til å prøve å hekle et teppe til dukkesengen, nå vet jeg hvor jeg skal kjøpe garn! :)
Hvilken str på heklenålen bruker du?

Klem fra Sigrid :)

 
Klokken 7/07/2011 , Blogger Mette`s hus og hjem sa ...

Hei på deg :)
Så flink du er til å hekle, nydelig farger så det blir sikkert et kjempefint teppe :)
Har sett så mange som hekler så mye fint for tiden at jeg tror jeg må prøve å lære det selv også :)

Håper dere får en fin tur til Sverige
Klem Mette :))

 
Klokken 7/07/2011 , Blogger Drømmehuset mitt sa ...

Hei

På denne bloggen var det masse nydelige bilder:)

Herlig garn og nydelige farger:) Fine prosjekter du holder på med.

Skulle ønske jeg kunne hekle jeg nå:)

Ha en god kveld, gleder meg til å følge med videre:)

Klem

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start