Prosjekt terasse

7/19/2011

Prosjekt terasse


Da er vi endelig i gang! Prosjekt terasse har startet. Jeg tror vi har snakket om å starte siden påske, så det var jammen på tide! Det skal bli så godt å kunne gå ut på plank istedet for å måtte tråkke laaaangt ned på heller!
Der barnevogna står har det ligget heller... Mannen startet med å bære bort alle disse(de skal brukes et annet sted på tomten vår). Så, i dag har han gravd opp deler av plenen vår slik at det blir mest mulig rett der terassen skal være!


I morgen kommer lastbilen med materialer så da stater snekringen!


Jeg har et eget prosjekt!
Nemlig denne stokken..
Jeg har lett etter en slik, litt tykk og stor stokk en stund nå, og på dagens trilletur med lille G fant jeg den.. Den var så stor at det var knotete å bære den ved siden av vogna så jeg la den tvers over vogna i stedet, og trillet hjem. Skal si det var noen eldre damer som stirret rart når vi passerte hverandre:-)
Når jeg kom hjem spylte jeg den for den værste møkka før jeg fant frem kniv og sag og skrelte den for bark.....

Helt til slutt skrubbet jeg den med jif og spylte den igjen. Nå ligger den til tørk før jeg fortsetter med neste trinn... Hva tror du det skal bli?
og hva er neste trinn?

Etiketter:

2 Kommentarer:

Klokken 7/19/2011 , Blogger veronika Døli sa ...

Blir bra med terrasse :D Tar ofte litt tid å få starte, men når det først er igang går det nok kjapt =)

Virkelig spent på hva denne stokken skal brukes til ja ;)

 
Klokken 7/19/2011 , Blogger Ekte Interiør sa ...

Så fint det blir! Herlig å gå ut på tredekk ja! :-) Hmmm en stokk. Kanskje du skal pynte den med noe hengende. Hmmm. Spennende!

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Start